Zasady zwrotów i reklamacji

Ogólne warunki: W każdym przypadku najlepiej gdy o fakcie wymiany, zwrotu bądź reklamacji poinformują nas Państwo telefonicznie bądź mailowo. Do paczki prosimy dołączyć wszelkie informacje które pomogą odszukać Państwa zamówienie w naszym systemie. W przypadku odesłania do nas towaru, najlepiej zrobić to najtańszym listem poleconym poczty polskiej bądź podobnej formy wysyłki. 

Zwroty

Zwrot towaru przysługuje w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki. Towar należy odesłać na adres:

F.H.U Jocker

BOWiD 11a

75-209 Koszalin

W ciągu 14 dni roboczych pieniądze są zwracane na konto wskazane przez Państwa. Aby ułatwić przetwarzanie zwrotów, prosimy o wypełnienie formularza dołączonego do przesyłki i dołączenie go wraz z paragonem do paczki. Formularz zwrotu można również znaleźć tutaj: 

Wymiany

W przypadku otrzymania wadliwego towaru lub błędnego rozmiaru przysługuje również wymiana towaru na nowy. W takim wypadku należy odesłać towar na adres podany powyżej. Po otrzymaniu przesyłki wymienimy towar na poprawny, bądź zwrócimy pieniądze w przypadku braku możliwości wymiany towaru. Gdy niezgodność towaru wynika z naszego błędu, kupującemu przysługuje zwrot kosztów odesłania towaru. W przypadku wymiany na inny rozmiar pomimo otrzymania poprawnego kupujący odsyła przesyłkę na swój koszt. 

Reklamacje

Na reklamacje mają Państwo 2 lata. Należy złożyć pisemne oświadczenie (mailowo bądź listem tradycyjnym). Po otrzymaniu towaru reklamacja jest rozpatrywana w ciągu 30 dni roboczych. 


Ostatnio Oglądane

Brak produktów
{literal}{/literal}{literal} {/literal}